Estimado participante:

Las autoridades educativas y sanitarias de la Xunta de Galicia junto con los rectores de las universidades gallegas han acordado un plan de contingencia ante la propagación del coronavirus.

En este plan se plantea la suspensión de actividades académicas de que reúnan a 200 o más personas. Además, la resolución del 10 de marzo del secretario general de política territorial y función pública recomienda evitar reuniones de trabajo, especialmente las que impliquen traslados a otras ciudades, propone posponer las actividades formativas de carácter presencial.

Por todo ello, la celebración de AESLA 2020 se pospone hasta el próximo mes de Octubre

Las nuevas fechas se anunciarán oportunamente en la página web.

El comité organizador

Dear participant,

The Educational and Health authorities from our regional government (Xunta de Galicia) together with the rectors of the three Galician universities have agreed to design a contingency plan to prevent the expansion of the coronavirus. Some of the measures in the plan include the cancellation of academic activities that gather large groups of people. Moreover, the Secretary General of Territorial Policy and Public Function has published the decision to highly recommend to avoid meetings, conferences, especially those that imply travelling, and to pospone training activities.

As a consequence, AESLA 2020 Conference will be postponed to October this year

The new dates for the conference will be announced on AESLA 2020 webpage in due time.

The organising Committee